Obserwatorzy

środa, 27 marca 2013

Blue Glitter

Witajcie!!!

Mąż na wyjeździe więc Maja szaleje :D
W końcu mogę maziać się do woli i nikt mi nie brzęczy nad uchem :D 
Tak więc zasypałam Was od wczoraj 3 makijażami i kazdy z krokiem! :) 
A jutro jeszcze planuję recenzję pewnej paletki przygotować!
No to może zacznę od pierwszego wrzuconego na fb :)

Niebieski brokat!


To nim właśnie się posiłkowałam w makijażu, odcień bardzo przypadł mi do gustu <3 
Przywodzi na myśl jakąś błękitną lagunę :D

No to zaczynamy!

1. Jaką bazę pod brokat użyłam cienia w podobnym kolorze z paletki Technic Colors


2.  Czarną kredką narysowałam łuk w linii załamania, od którego w kolejnym kroku wyciągnę cień


3. Czarnym cieniem (Inglot 65) robię delikatny efekt przydymienia



4. Czarnym eyelinerem rysuję kreskę powyżej linii rzęs, a następnie obszar od kreski do przydymienia w zalamaniu, wypełniam brokatem (przy pomocy duraline)


5. Tym samym linerem podkreślam linię wodną i dla wzmocnienia efektu 
poniżej linii rzęs dokładam czarnego cienia Inglot



6. Doklejam sztuczne rzęsy Technic i tuszuję swoje


Gotowe :)


i jak się podoba? piszcie!

                                                                                        Do usłyszenia za chwilę w kolejnym poście :D