Obserwatorzy

wtorek, 5 marca 2013

Bird Inspired

Witajcie Moi Mili :)

Ależ się wściekłam, przygotowałam Wam do tego makijażu kroki na zdjęciach więc zabrałam się do ich obrabiania i co ja widzę?! Aż 2 zdjęcia wyszły mi niewyraźne :((( więc nie wrzucę ich niestety Wam :(
No i zmuszona jestem przedstawić Wam kroki pisemnie :) trudno...
No to zaczynam bez przedłużania bo dalej nie mogę tego faktu przeboleć :(

 
Kiedy robiłam makijaż konkursowy, gdzie również ptak był moją inspiracją tylko w wersji wiosennej, wpadłam gdzieś w necie na sikorkę więc jak otrzymałam zakupioną paletkę Supreme już widziałam siebie
 z sikorką na oczach :D
Ubarwienie sikorki idealnie wpasowało się pod te kolory, które śmiechem żartem wydawały mi się trochę "sraczkowate" a zarazem interesujące :) 



Makijaż oczu:

1. Sleek Supreme Palette
2. Eyeliner w zelu Essence
3. Tusz do rzęs Maybelline Colossal Volume Express
4. Gruba cielista kredka Simple Beauty
5. Wypełnienie brwi - Kobo grafit


Makijaż twarzy:

1. Podkład Dermacol nr 1
2. Korektor pod oczy (podkład Dermacol tuba nr 208)
3. Puder matujący Ben Nye neutral set/ banana
4. Róż do policzków W7 Africa
5. Błyszczyk do ust Revlon - nude

I tak oto powstał mój kolejny ptasi makijaż :D



1. Makijaż rozpoczęłam od nałożenia bazy na powiekę ruchomą w postaci cielistej kredki
2. Następnie namalowałam kreskę na górnej powiece, poszerzając ja bardziej w zew kąciku niż zwykle,aby efekt czerni był mocniej zaznaczony lecz nie przesadzony
3. W załamaniu roztarłam zgniłą zieleń (nr 1) rozcierając ja ku kąciku wew
4. Nastepnie powstałą lukę wypełniłam sikorkową żółcią ( nr 2)


5. Granice obu cieni w załamaniu oraz powyżej górnego cienia roztarłam nr 3 - odcień ten wpada z lekka w szarą zieleń
6. Rozświetliłam kącik wew bielą nr 5
7. Linię wodną podkreśliłam czarnym eyelinerem aby nadać ptasi dziubek, dlatego też nie wyciagałam kreski poza obszar kącika
8. Mieszając oba kolory 1 i 2 roztarłam je poniżej linii rzęs
9. Wytuszowałam rzęsy.

Gotowe!



Muszę Wam przyznać, że kolory znacząco podbiły mi kolor tęczówki co bardzo mi się spodobało, do tego stopnia że wyjechałam w nim do miasta :D

Pozdrawiam Kochani :)