Obserwatorzy

czwartek, 14 marca 2013

A drop of dew - Kropla Rosy

Witajcie!

Wczoraj zmalowalam Wam makijaż, który w zasadzie miał być czymś innym, ale wyszło co wyszło :D
Tak mnie ostatnio uwodzą wszelkie odcienie zieleni, że nie mogę się powstrzymać no i klepię jeden za drugim zielony! To pewnie przez tę zbliżającą się wiosnę :)
Ale do rzeczy! Poniewaz na mojej ostatnio zakupionej bazie sleek te kolory tak fajnie sie wzmacniają postanowilam znowu ją wykorzystać, bardzo chcialam uzyć koloru bialego i ta trawiasta zielen tak bardzo mi sie spodobala, a jeszcze jej nie uzywalam wczesniej, że postanowiłam zrobić takie zestawienie :)


W makijażu użyłam paletki Technic colors:





oraz Sleek darks:


Step by Step:

Twarz jest juz przygotowana, podkład i puder nałożone, brwi podkreślone.

1.  Na powiekę ruchomą nałożyłam białą bazę z paletki Sleek klik
a następnie pokryłam ją bialym cieniem z paletki Darks nr 6



2. Następnie zieloną grubą kredką zaznaczyłam kontur jak chciałabym, aby zielony cień przebiegał


3. Zaznaczony obszar wypełniłam zielonym cieniem z paletki Technic nr 4, a następnie cieniem nr 1 zatarłam granice obu cieni, cieniując również pod łuk brwiowy


4. Eyelinerem narysowałam kreskę powyżej gornej linii rzęs, dolną natomiast podkreśliłam ciemnym cieniem z paletki Darks (nr 4 i 10 )

Linię wodną pomalowałam wstepnie białą kredką, bo chciałam zobaczyc jaki bedzie efekt 
z jasną linią wodną


5. Jasna linia mi się nie spodobała, dlatego zamalowałam ją ciemnym eyelinerem 
i oko od razu zyskało wyraz.
Doczepiłam sztuczne rzęsy i wytuszowałam swoje.


Makijaż gotowy! :)


I jak? Piszcie czy Wam się podoba :) 

                                                                                                         Pozdrawiam cieplutko!