Obserwatorzy

wtorek, 12 lutego 2013

ViOLET

Wybaczcie za zaległości w stepkach, ale ostatnio nie wyrabiam się z niczym :(
Tak więc pędzę póki mam czas z przygotowaniem kroków do widzianego już przez Was fioletu :)

Do wykonania makijażu użyłam paletek Technic w kolorach fioletu:


                                                                               oraz


A więc step by step :)


1. Jako bazy pod cień użyłam fioletowej, grubej kredki do oczu marki Essence, rozprowadzam ją na całej ruchomej powiece, nie musi być dokładnie bo i tak pójdzie na to cień :)
2. Wew. kącik maluję najjaśniejszym wybranym przeze mnie odcieniem fioletu (nr 1), jest to odcień delikatnego wrzosu
3. Na środek powieki nakładam intensywny fiolet (nr 2) rozcierając go od razu z nałożonym już jasnym kolorem


4. W zew. kąciku nakładam ostatni odcień fioletu wpadający w granat (nr 3 uwielbiam ten odcien!) oczywiście łącząc go z pozostałymi cieniami
5. Na górnej powiece maluję kreskę oczywiście w moim ulubionym stylu pin up :) oraz łącząc 2 najciemniejsze odcienie fioletu rysuję kreskę poniżej dolnej linii rzęs i czarnym linerem linie wodną - wybaczcie ale zapędziłam się z kreskami i zapomniałam pstryknąć fotę dolnej kreski :P
6. Doklejam sztuczne rzęsy, tym razem Active Glamour Lash Extensions i starannie tuszuję rzęsy.
 
Makijaż gotowy :)

Tak prezentuje się całość :

 
Jak widzicie bardzo prosty do wykonania, mam nadzieję że może akurat będzie inspiracją dla którejś z Was? :)

Pozdrawiam gorąco z zimnego Olsztyna :D