Obserwatorzy

wtorek, 12 lutego 2013

Valentine's Day Make-up

Długo myślałam nad makijażem walentynkowym i powiem Wam, że nic szczególnego do głowy mi nie przychodziło, bo Walentynki w sumie kojarzą mi się tylko z czerwonymi serduszkami :D
Tak więc dumałam, dumałam i wydumałam, że zrobię akcent na czerwone usta i delikatny makijaż oczu :)

Krok po kroku nie przygotowalam bo makijaz jest tak prosty, że opiszę go w 2 zdaniach :)

Do wykonania makijażu uzyłam paletki Rimmel w odcieniu Orion 621:



Tak przedstawia się na oku:



Jak widzicie od wewnętrznego kącika nałożyłam najjaśniejszy cień z paletki (nr 1),a w zalamaniu powieki i w zew. kąciku roztarlam ciemniejszy odcień, który również delikatnie roztarłam poniżej dolnej linii rzęs (nr 2).
Całość oczywiście dopełniła kreska w stylu pin up i rzęsy Ardell demi Wispies.


Zaakcentować postanowiłam usta:


Jest to pomadka połyskująca Yves Rocher - odcień czerwieni nr 03



Makijaż klasyczny, ale dzięki temu sądzę, że pasujący nie jednej z Nas w sam raz na kolację z Ukochanym!

Pozdrawiam i życzę udanych Walentynek :)