Obserwatorzy

czwartek, 28 lutego 2013

Green after dark

Och jak miło znów coś dla Was wyskrobać :)
Stęskniłam się za Wami okrutnie po czasie nieobecności także bez gadania zabieram się do roboty!
Na wstępie dwa słowa wytłumaczenia, otóż tylko 2 makijaże udało mi się wykonać krok po kroku na urlopie :( 
Dlatego też resztę opiszę :)

Na moim fp na fb widziałyście już wrzucone dziś malowidła, dlatego też teraz zamierzam napisać o nich coś więcej.
Pierwszy pod ostrzał idzie makijaż w kolorach czerwieni, zieleni i brązu :)
Mówiąc szczerze kiedy sięgnęłam po pędzel nie miałam pomysłu co wymyślę, na pewno chciałam wykorzystać tę boską zieleń z paletki Darks w której jestem zakochana! a reszta jakoś wyszła w praniu :)

Tak więc do makijażu wykorzystałam głownie Sleek Darks i jeden odcień zapożyczyłam z paletki Respect.

Sleek Ultra Matts -Darks:

Sleek Respect:


A więc zaczynamy! :)



1. Makijaż rozpoczęłam od nałożenia bazy pod cienie (Elf)
2. Następnie z paletki Supreme wykorzystałam piękny odcień czerwieni (nr 1 Supreme) i nałożyłam go w wew. kąciku pozostawiając jednak miejsce na cień rozświetlający
3. Na środek powieki nałożyłam odcień zieleni matowej mieszając go od razu z czerwienią (nr 1 Darks)


4. W zew. kąciku użyłam pięknego brązu równięz w macie, łącząc go z zielenią i delikatnie rozcierając powyżej nałożonych już 3 odcieni w kierunku kącika wew. (nr 4 Darks)
5. Wew, kącik rozświetliłam matową bielą (nr 2 Darks)
6. Granice górnego cienia oraz łuk brwiowy roztarłam cielistym beżem (nr 3 Darks)


7. Czarnym eyelinerem narysowałam na górnej powiece kreskę w stylu moim ulubionym oczywiście pin up :)
8. Dolną powiekę poniżej linii rzęs podkreśliłam delikatnie użytym wcześniej brązem, natomiast linię wodną pomalowałam cielistą kredką
9. Starannie wytuszowałam swoje rzęsy i..... NIE dokleiłam sztucznych :D

Makijaż gotowy!


Mam nadzieję, że się spodobał bo mi szczególnie jakoś przypadł do gustu :) 

Buziaki słodziaki :*