Obserwatorzy

środa, 13 lutego 2013

ReCeNzJa PaLeTeK TeChNiC

Witajcie!

Kilka z Was pytała już sie mnie o paletki Technic, jak się sprawują i czy zadowolona jestem z zakupu, dlatego tez postanowiłam zrobic ten post :)
Nie będzie on długi bo cóż tu pisać? Paletki polecam, a poniżej przedstawiam krótką recenzję :)

Ostatni wypust Technic'a to paletki występujące w 3 wariantach kolorystycznych i składające się z 12 odcieni na pojedyńczą paletkę. 
Zauroczona kolorami zakupiłam wszystkie 3 dostępne :D
Cienie są połyskujące, mocno napigmentowane, porównywalne do boskiego Sleeka no i co za tym idzie niestety trochę się osypują, ale osobiście w ogóle mi to nie przeszkadza bo odrobina pudru pod oczami wszystkiemu zapobiega.
Poniżej przedstawiam Wam ich pigmentację na swojej owłosionej skórze :D

1. Paletka wielobarwna


Kolory są pięknie nasycone w sam raz na zbliżającą się wiosnę/lato i wariacje makijażowe :)

2. Paletka neutralna, powiedziałabym, że do codziennych makijaży:


Aparat niestety trochę tu przekłamał bo odcień złota wygląda jak żółć, w rzeczywistości jest to ładnie mieniące się złoto w jaśniejszym i ciemniejszym odcieniu.

3. Paletka składająca się z różnych odcieni fioletu:


Jeden makijaż na fioletach mam już zaliczony i zapewne jeszcze nie jeden przede mną będzie :)

Reasumując mogę powiedzieć, że w moim przypadku paletki się sprawdziły i nie żałuję zakupu, cena ich jest bardzo kusząca bo z przesyłką wynosi ok 22-23 zł, co uważam za ogromnie korzystne bo jednak jest w niej, aż 12 różnych odcieni! 
Jedyny minus to brak kolorów matowych, które osobiście bardzo lubię :)

To tyle z mojej strony, mam nadzieję że rozwiałam po niektórym z Was wątpliwości odnośnie zakupu :)


Pozdrawiam!