Obserwatorzy

czwartek, 28 lutego 2013

Pin-up Style

No i pędzę z kolejnym postem zarzuconym juz na moim fp na fb :)

Kreska w stylu pin-up bądź też jaskółki potocznie nazywanej.
Muszę Wam przyznać, że bardzo przypadła mi do gustu i nie widzę się w innej, z resztą teraz bardzo modnej :)
To do dzieła! 
Sprzętu jakiego używam do kreślenia kreski to precyzyjny pedzel Inglot 23T :)


Dla mnie niezawodny! Po długich poszukiwaniach odpowiedniego pędzelka ten w końcu 
spełnił moje oczekiwania :)
Jest tak precyzyjny, że w zasadzie narysuję nim każdą kreskę :) Cena chyba ok 18 zł o ile dobrze pamietam...
Eyelinera używam żelowego, obecnie mam ten z Essence i również jestem zadowolona, cena na allegro ok 20 zł z przesyłką.

Eyeliner łatwo się rozprowadza i nie zasycha w błyskawicznym tempie wiec spokojnie można go rozetrzeć, poza tym ma fajną aksamitną konsystencję, która nie jest zbita i twarda.
A od czego zaczynam?

Zapraszam na kroczki :)

~ ~ ~

1. Kreskę rozpoczynam od namalowania prostej linii wzdłuż linii rzęs

~ ~ ~

2. Następnie w zew kąciku wyciągam delikatnie kreskę do wysokości jakiej mi odpowiada - w zależności czy jest to makijaż dzienny czy wieczorowy, na zdj akurat przedstawiam długość kreski w której mogłabym wystąpić wśród ludzi na co dzień :D

~ ~ ~
 

3. Kolejnym krokiem jest połączenie obu narysowanych linii, aby wyszedł trójkąt

~ ~ ~

4. Ostatnim krokiem jest wypełnienie trójkata i scalenie kreski :)

A tak przedstawia się kreska na jednym z makijaży:




I gotowe! Widzicie jakie to proste? 
I pamiętajcie! Technika czyni mistrza! Nie ma, że nie umiem i mam 2 lewe ręce, próbować, próbować i jeszcze raz!!!

Do jutra! :)