Obserwatorzy

wtorek, 5 lutego 2013

MaKe-Up 4 BrOwN EyEs

Miałam się dziś nie malować, ale oczywiście w chwili drzemki mojego syna jak zwykle zmieniłam postanowienie, które chyba staje się już moim uzależnieniem :D

Wpadłam na pomysł żeby za dużo nie wydziwiać, ale z drugiej strony żeby pozostał jakiś akcent w makijażu, dlatego też postawiłam na czerwoną kreskę i morską zieleń.

Stwierdziłam równiez, że są to odcienie które będą pięknie współgrać z brązową / czarną tęczówką oka, która od zawsze bardzo mi sie podoba.

W makijażu wykorzystałam następujące cienie:



Są to cienie matowe od http://www.lenka-kosmetik.pl/

A teraz kroczki:


1. Jako bazy pod cień uzyłam zielonej grubej kredki, niestety zapomniałam pstryknąć fotkę :P a następnie nałożyłam na całą ruchomą powiekę zielony cień
2. Granice morskiej zieleni roztarłam delikatnym brązem - mniej wiecej od kącika wew. po łuk brwiowy i kącik zew. 
 ~~~

3. Następnie pędzelkiem delikatnie nasączonym w korektorze wyrównałam zew. granicę cienia, aby pozostał ostry zarys (mozna uzyc plasterka, Patrz: makijaz Indigo)
4. Czarnym eyelinerem narysowalam od kącika wew. kreskę typu jaskółka, wyrównana granica cienia bardzo to ułatwia :)
5. Puchatym pedzelkiem i cielistym cieniem zacieram wszelkie granice cienia pod lukiem brwiowym
~~~

6. Czerwonym cieniem na mokro narysowalam czerwoną kreskę poniżej dolnej linii rzęs, a następnie czarnym eyelinerem linię wodną
7. Dokleiłam sztuczne rzęsy Ardell demi Wispies i wytuszowałam swoje :) 

A tak się prezentuje gotowy makijaż z przerobionymi 
tęczówkami oka :D


Mi się bardzo podoba ten makijaż zwłaszcza kontrast kolorów z tęczówką, a Wam? Przypadł do gustu?

Pozdrawiam! :*