Obserwatorzy

sobota, 2 lutego 2013

BRĄZOWE LŚNIENIE


KLASYKA NIGDY NIE UMIERA 
CZYLI CZAS NA BRĄZ!!!

Część Was już zapewne widziała ten makijaż na moim fanpage na fb, ale ponieważ jestem wielką fanką brązu postanowiłam go przedstawić raz jeszcze na blogu :)

Makijaż został w całości wykonany paletką Revlon 005 Gold Spun

 
Tak się przedstawia na oczach:


Ponieważ niestety nie mam makijażu wykonanego krok po kroku bo wtedy jeszcze nie stosowalam tej techniki, moge ją jedynie opisać.

Cienie nakladalam od najjaśniejszego (nie bialy!) na moje oko odcień capuccino tak go nazwę, jest to cien srodkowy w paletce. 

Następnie na srodek powieki ruchomej nalozylam odcien złota starając się go stopic od razu z tym jasnym odcieniem cappucino.

W zewnętrzynym zaś kąciku nałożyłam odcien ciemnego brązu wszystko starannie blendując z resztą nałożonych cieni .

Czarnym eyelinerem narysowalam kreskę wyciągniętą ku górze, a następnie roztarlam ją czarnym cieniem równiez z paletki, pogłebiając jeszcze bardziej zew. kącik. 

Łuk brwiowy opruszylam cielistym cieniem zacierając przy okazji granice cieni na powiece.

Poniżej linii dolnych rzęs delikatnie roztarlam ciemny odcien brązu a linie wodną pomalowalam czarnym linerem.

Na koniec przykleiłam sztuczne rzęsy Ardell model Pixies i je wytuszowalam :)



Tak prezentuje się cały makijaż :)

Pozdrawiam serdecznie :*

 Zapraszam także do mojego funpage na fb:
 https://www.facebook.com/pages/Make-up-by-Maya/516519365048213