Obserwatorzy

poniedziałek, 4 lutego 2013

INDIGO


Tak mnie coś ostatnio wzięło na te kreski brokatowe, że postanowilam znowu coś zmajstrować :) 
Tym razem postawiłam na kolor indygo (ciemny odcien granatu), który moim zdaniem przepieknie łączy się ze srebrem!

Cienie jakie wykorzystałam w makijażu to:
Podwójny cień Yves Rocher w odcieniu: indygo/błekit 


 do rozjasnienia wew.kącika z paletki Technic Metalix:


oraz cielistego cienia z paletki Sleek Snapschots:


INDIGO KROK PO KROKU: 


1. Przy użyciu plasterka (można taśmy klejącej) zaznaczylam miejsce do którego cień miał mi sięgać, lecz przede wszystkim chciałam zaznaczyc ostre i równe wykonczenie makijażu, a następnie cała powieke z wyjątkiem wew. kącika, pokryłam cieniem Indygo
2. Rozjasniam wew. kącik cieniem z paletki Technic

3. Rysuję kreskę na górnej powiece i odrywam plasterek, który bardzo pomaga w równym wykonczeniu kreski :)
~ ~ ~


4.Do mniej więcej polowy dolnej linii rzęs maluję kreskę przy uzyciu tego samego cienia Indygo
5. Precyzyjnym skośnie ściętym pędzelkiem przy użyciu duraline i srebrnego brokatu (patrz makijaz Make-up party i akcesoria) maluję na górnej powiece brokatową kreskę powyżej czarnej
6. Tym samym pędzelkiem maluję dolna kreskę od wew. kącika rozcierając delikatnie brokat na ówcześnie narysowana granatową
~ ~ ~ 



7. Czarnym eyelinerem maluję linie wodna zaznaczając ostry dziubek przy nosie
8. Doklejam pasek sztycznych rzęs Ardell demi wispies i tuszuje rzęsy
9. Puchatym pędzlem zacieram wszelkie granice cienia od kącika wew. po łuk brwiowy uzywając cielistego cienia z paletki Sleek.

Makijaż gotowy!

A tak prezentują się oczy w całości:


Mam nadzieję, że przypadł komuś do gustu :)

Pozdrawiam gorąco!