Obserwatorzy

sobota, 2 lutego 2013

Glossy


Zainspirowana makijażem Kim Kardashian postanowiłam go odtworzyć po swojemu :)

W moim wykonaniu postawiłam na połysk i rozświetlenie :)
 
Do wykonania makijażu uzyłam złotego cienia z paletki Sleek PPQ 659


oraz brązu z paletki Revlon:

i pyłku rożswietlającego w kolorze złota Yves Rocher:


Glossy krok po kroku:

1. Na powiekę ruchomą nakładam zloty cien z paletki sleek
2. W zew. kąciku precyzyjnym skosnym pedzelkiem nakreślam miejsce do którego będę w następnym kroku nakładać złoty pyłek, kacik kreślę ciemnym brązem z paletki Revlon
3. Rozcieram nakreślony kącik zew.
4. Płaskim pedzelkiem do korektora nakladam złoty pyłek YR do miejsca, które wczesniej nakreśliłam
5. Maluję kreskę czarnym eyelinerem delikatnieją wyciągając ku górze
6. Pod linią dolnych rzęs rozcieram użyty wcześniej brąz
7. Czarnym linerem maluję linię wodną
8. Doklejam sztuczne rzęsy Ardell model Demi Wispies i starannie tuszuje rzęsy 

 
        Makijaż gotowy  :)

 A tak pezentuje się całość:





 Zapraszam także do mojego funpage na fb:
 https://www.facebook.com/pages/Make-up-by-Maya/516519365048213

Pozdrawiam Was serdecznie!